solosmarket

سولوس مارکت فروشگاه اینترنتی با بستر امن و قیمت های مناسب زیر قیمت بازار

solosmarket

سولوس مارکت فروشگاه اینترنتی با بستر امن و قیمت های مناسب زیر قیمت بازار

چطور گاز صفحه ای مناسب انتخاب کنیم

سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۲۸ ب.ظ

در طی سالها دستگاه های پخت و پز به لطف پیشرفت های تکنولوژی تغییر زیادی کرده اند. با وجود این پیشرفتها، سرآشپزهای حرفه ای و دیگر آشپزان با تجربه گاز صفحه ای را ترجیح می دهند. زیرا آنها بسیار انعطاف پذیر و آسان برای کنترل هستند. از همه لوازم خانگی ، بزرگ و کوچک ، که می تواند در یک آشپزخانه باشد، اجاق گاز صفحه ای در بالای لیست است. بدون اجاق، خوب، تمام کارایی آشپزخانه از بین رفته است. در این مقاله فروشگاه ااینترنتی یراق آلات کابینت و گاز صفحه ای راهنمایی برای خرید اجاق گاز توکار را ارائه می نماید. 

گاز صفحه ای شیشه ای

هنگامی که یک خرید اجاق گاز می کنید. در نظر داشته باشید چقدر می خواهید هزینه کنید . ویژگی هایی را که می خواهید اجاق گاز شما داشته باشد بنویسید. اطمینان حاصل کنید که در حال حاضر یک خط گاز در خانه شما وجود دارد. تا اجاق گاز را به عنوان یک منبع قابل اعتماد از گاز طبیعی فعال کنید. چقدر فضای شما در آشپزخانه شما برای یک اجاق مانند این است؟ این به شما کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کنید. انواع مختلفی از اجاق گاز وجود دارد که در آن شما باید تصمیم بگیرید کدام یک را انتخاب کنید.

خرید گاز صفحه ای

هنگامی خرید اجاق چندین گزینه متفاوت وجود دارد. این ممکن است کار را برای شما سخت کند. در حالی که ممکن است بسیاری از رنگ ها متصل به مدل های مختلف اجاق گاز وجود داشته باشد.اجاق گاز صفحه ای به دو نوع اصلی تقسیم می شوند: گاز و گاز صفحه ای الکتریکی. در حالی که مزایای مشخصی برای هر دو نوع وجود دارد، همچنین معایبی نیز وجود دارد. با داشتن اطلاعات و نگاه کردن به اطراف، شما قادر خواهید بود دقیقا مدلی را که مناسب برای نصب در خانه شما است را پیدا کنید.

گاز صفحه ای شیشه ای

هنگام خرید گاز صفحه ای چندین مهم را در نظر بگیرید:

گزینه های سوخت گاز صفحه ای را در نظر بگیرید .وقتی که حرف سوخت اجاق گاز شما می آید، چند گزینه وجود دارد. شما می توانید اجاق هایی را که از سوخت گاز استفاده می کنید را انتخاب کنید. که این اجاق ها منبع حرارت برای خانه را دو برابر می کنند. ددر مورد مناطقی که در آن زندگی می کنید و همچنین در مورد منابع سوخت موجود، گزینه های موجود را در نظر بگیرید. 

ظاهر اجاق را در نظر بگیرید

ظاهر گاز صفحه ای در آشپزخانه شما بسیار مهم است. شما می توانید اجاق های شیشه ای را پیدا کنید که واقعا زیبایی آشپزخانه شما را برجسته می کند. مدل های دیگر ممکن است در محیط های دیگر طبیعی تر باشند. اغلب با توجه به ظاهر دستگاه، مردم به سمت نام برند برندهای دیگر می روند.به همین دلیل است که گاز صفحه ای اخوان ، گاز صفحه ای داتیس ، گاز صفحه ای کن ، گاز صفحه ای استیل البرز وغیره جزو گزینه های محبوب هستند. گازها در رنگ های متنوع می باشند که آن هم بنا به رنگ کابینت و دکوراسیون آشپزخانه انتخاب می شوند. امروزه رنگ گاز را معمولا با سینک ظرفشویی و هود آشپزخانه ست تهیه می کنند.

اجاق گاز صفحه ای

از نظر جنس صفحه گاز ها در انواع مختلفی هستند:

 

بنا بر سلیقه افراد و طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه هر یک از اجاق گازهای شیشه ای ، گاز صفحه ای استیل ، گاز سرامیکی ، و... انتخاب و خریداری می شود . همه ی این گازها از نظر نظافت مزایا و معایب خاص خود را دارند. اجاق گازتوسط شما انتخاب خواهد شد .مهم این است که به بهترین وجه به نیازهای شما و ترجیحات  نیازهای شخصی شما پاسخ دهد . 

گاز صفحه ای استیل

اندازه گاز صفحه ای را در نظر بگیرید

یکی از موارد مهم در نظر گرفتن این است که چه اندازه ای برای اجاق های آشپزخانه شما نیاز است. کسانی که در آپارتمان های کوچک هستند ممکن است تنها بتوانند در فضای کوچک اجاق گاز کوچک  با تعداد سر شعله کم را در خود جای دهند. شما همچنین باید نیاز خود را در تخلیه گرما و انرژی از اجاق گاز صفحه ای در نظر داشته باشید. گاز های صفحه ای موجود در بازار در اندازه های متفاوتی وجود دارند . شما باید گازی را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید که با فضای آشپزخانه شما متناسب باشد.از آنجایی که در اجاق گاز توکار شما نیاز به تعبیه کابینت زیر اجاق دارید قبل از خرید حتما به وضعیت کابینت ها و محل قرار گیری گاز دقت کنید. چراکه ممکن است گازی را که می خرید به اندازه ی کابینت زیر گاز صفحه ای نباشد . در این صورت دچار مشکل می شوید. اندازه گیری دقیق مهم است . از طرفی قیمت کابینت زیر گاز بالا است و تعویض آن در وقت و هزینه شما اصراف می کند.

 اجاق گازهای صفحه ای با سر شعله های متفاوت از جمله :

گاز صفحه ای پنج شعله ، اجاق گاز چهار شعله ، اجاق گاز سه شعله ، اجاق گاز دو شعله ، گاز صفحه ای تک شعله 

اجاق گاز

ایمنی گاز صفحه ای 

ایمنی اجاق گازها بسیار مهم است که باید به یاد داشته باشید . اجاق گازی را تهیه نمایید که از استاندارد برخوردار باشند . در نظر داشته باشید که هر یک از اجاق هایی که می خرید حتما در هنگام نصب تمام نکات ایمنی و استاندارد رعایت شود . ما نمی گوییم گاز صفحه ای ارزان تهیه نکنید زیرا گازهای صفحه ای ارزان قیمت اما استاندارد می تواند عملکردی عالی به شما بدهد . اما حتما هنگام خرید به استاندارد بودن آن توجه نمایید.شما می توانید کلیه برندهای اجاق را به قیمت ارزانترین گاز صفحه ای در سولوس مارکت تهیه نمایید. نصب اجاق گاز یا بخاری را توسط یک نصاب گاز انجام دهید. نصب کننده های ثبت شده گاز با یک کارت ثبت نام که مانند یک گواهینامه رانندگی است می باشند. مهم است که کارت را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که نصب کننده برای نوع گاز مانند گاز طبیعی یا گاز LP ثبت شده است . تمام این اطلاعات را می توان بر روی کارت یافت. نصاب گارانتی گاز شما را بعد از نصب امضا می کند. گارانتی باید نام و شماره ثبت نصب کننده را همراه داشته باشد. لطفا پس از این به گارانتی به عنوان یک سند مهم توجه کنید.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت خرید لوازم خانگی از جمله گازصفحه ای ،هود آشپزخانه ، سینک ظرفشویی ، یراق آلات کابینت ، جک کابینت ، لولا کابینت ، ریل کابینت آسان انجام دهید. تمامی اجاق گاز صفحه ای ایرانی عرضه شده در فروشگاه از نظر کیفیت با اجاق گاز صفحه ای ایتالیایی رقابت دارند. گاز صفحه ای اخوان دارای قطعات گاز صفحه ای ایتالیایی است . که به قیمت لیست کارخانه اخوان عرضه می شود. شما میتوانید قیمت گاز صفحه ای odex و قیمت گاز صفحه ای لمسی را از کارشناسان ما بخواهید. از شما همراهان گرامی می خواهیم در صورت مفید بودن مقاله فوق ما را در گوگل پلاس دنبال کنید.

 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۱۶
  • ۸۵۷ نمایش
  • solos market

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی