solosmarket

سولوس مارکت فروشگاه اینترنتی با بستر امن و قیمت های مناسب زیر قیمت بازار

solosmarket

سولوس مارکت فروشگاه اینترنتی با بستر امن و قیمت های مناسب زیر قیمت بازار

 رفع سیاهی سینک ظرفشویی را چگونه می توان انجام داد؟

انواع سینک یک ابزاری است که در آن ظروف آشپزخانه را تمیز می کنیم . بنابراین نظافت خود سینک ظرفشویی بسیار مهم است . تمیز کردن انواع سینک ظرفشویی تنها با آبکشی امکان پذیر نمی باشد. نظافت انواع سینک ظرفشویی باید به طور مداوم در طی روز انجام شود . تنها در این صورت است که می توان از رشد باکتری ها در سینک جلوگیری شود . نظافت سینک سبب تضمین سلامت خانواده می شود.ارتباط سینک با ظروف آلوده و کثیف و همچنین میوه و سبزیجات نشسته می تواند آن را به منبع آلودگی و باکتری تبدیل نماید. بهترین راه برای تمیز نگه داشتن سینک این است که موادی که باعث ایجاد لکه در سینک می شود را داخل آن به مدت طولانی قرار ندهیم. چای و قهوه را طولانی مدت در داخل سینک نگذاریم. برای تمیز کردن سینک توکار یا سینک روکار بهتر است از مواد شیمیایی استفاده نشود . دلیل این امر هم این است که ممکن است این مواد داخل سینک بماند و وارد ظروف آشپزخانه بشود. برای اینکه انواع سینک ظرفشویی زیبا مانند روز اول بماند بهتر است ظروف کثیف در داخل سینک نماند و فورا شسته شوند. و بعد از شستشو با یک دستمال نرم خشک شود . یکی از بیشترین دلایلی که سینک ظرفشویی کدر و کثیف میشود این است که لکه های آب سبب ایجاد لک و جرم میشود . از طرفی استفاده از جرم گیر یا جوهر نمک سبب سیاه شدن سینک ظرفشویی با جرمگیر می شود. برای از بین بردن لکه جوهر نمک روی سینک و یا ازبین بردن لکه اسید روی سینک می توان از یک ماده طبیعی استفاده کرد.

در این مقاله می خواهیم یک پاک کننده یا ضد عفونی کننده که مانند جلاسنج سینک ظرفشویی یا پولیش سینک ظرفشویی است بسازیم . مقداری مایع ظرفشویی ، جوش شیرین ، سرکه سفید، آب لیمو از موادی هستند که برای رفع سیاه شدگی استیل مورد استفاده قرار می گیرد. سپس از یک اسفنج استفاده نمایید.

سرکه سفید یک ضد عفونی کننده است که برای پاک کردن سطوح آشپزخانه بسیار مناسب است .سطوحی همچون روی کابینت ها و انواع سینک ظرفشویی را می توان توسط این ماده دست ساز ضدعفونی و تمیز نمود.اسید موجود در سرکه برای ازبین بردن جرم و لک آب بسیار مناسب است.در ابتدا امر جوش شیرین را روی سطح سینک خیس شده بریزید جوش شیرین برای از بین بردن لک آب وچربی کارآیی دارد. سپس سینک را بشویید

در مرحله دوم کل سطح سینک را  باسرکه اغشته نمایید.وبگذارید ده تا پانزده دقیقه بماند. خاصیت اسیدی سرکه رسوبات کلسیم ولکه های آب را از بین می برد. بعدازچند دقیقه آبکشی را انجام دهید.در نهایت سینک ظرفشویی توکار یا سینک ظرفشویی روکار خود را با مایع ظرفشویی کامل بشویید و توسط دستمال خشک نمایید تا اثری از جوش شیرین و سرکه باقی نماند . شما می توانید برای از بین بردن جرم از لبه ها و گوشه های سینک ظرفشویی از یک مسواک استفاده نمایید . گوشه ها و لبه ها را کاملا توسط مسواک تمیز کنید و سپس آبکشی را انجام دهید. برای سینک های سرامیکی یا چدنی می توانید از محلول آب و وایتکس استفاده نمایید. این سینک ها را می توان با جوش شیرین ویک اسفنج نایلونی یا نرم نیز شستشو داد. توجه داشته باشید که برای شستشوی سینک ظرفشویی گرانیتی از سیم استفاده نکنید . استفاده از سیم ظرفشویی سبب ایجاد خط و خش در آنها می شود . برای تمیز کردن سینک هایی استیل بهتر است از محلول آب و صابون و اسفنج نرم استفاده کنید. 

برای رفع سیاهی شیرآلات نیز می توان از این روش استفاده نمایید. استفاده از اسید و مواد شیمیایی روی شیرآلات ساختمان سبب از بین رفتن آبکاری انواع شیر آب به مرور زمان و سیاه شدن آنها می شود . البته این مورد در شیرآلات با کیفیت کمتر اتفاق می افتد . برای تشخیص شیرآلات با کیفیت یکی از راه ها سنگین بودن آن است . سنگینی انواع شیر آب نشان می دهد مواد از جنس برنج استفاده شده است . از طرفی قیمت شیرآلات  نیز میتواند نشان دهنده کیفیت مواد مصرفی در آن باشد. 

برای نظافت شیر آب بهتر است سمت جوهرنمک، سیم ،مواد شیمیایی و وایتکس نروید. شما می توانید از سرکه به عنوان تمیز کننده شیرآلات استفاده کنید .از سرکه یدلیل خاصیت اسیدی بودن آن برای شیرآلات رنگی وشیرهای برنجی استفاده نکنید زیرا ممکن است موجب تغییر رنگ آنها شود. شما می توانید برای از بین بردن لکه های سفید روی شیر آب دستمالی را آغشته به سرکه نمایید و روی شیرآلات بپیچید سپس بعد از گذشت 10 دقیقه آن را بردارید و با دستمالی خشک کاملا پاک کنید.برای شستن شیرآب می توانید از آب و صابون نیز استفاده کنید. این محلول سبب می شود رنگ شیرآلات تغییر نکند.

نکته : اگر برای تمیز کردن سرویس بهداشتی از جرمگیر استفاده می کنید حتما روی شیرآلات را با کیسه پلاستیکی بپوشانید. بخار ناشی از استفاده از مواد شیمیایی مانند جوهر نمک سبب می شود که رنگ شیرآلات بهداشتی تغییر نماید.


شما می توانید بعد از استفاده از روش های بالا برای نظافت تجربه خود را برای ما ارسال نمایید. فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت بورس انواع  شیرآلات قیمت مناسب و استاندارد می باشد .ما به امتیازدهی شما نیازمندیم. اگر مطالب فوق مفید بود. ما را در گوگل پلاس دنبال نمایید .ازقبل از همیاری شما سپاسگزاریم .

نظرات (۳)

فقط چاره اش 
جلاسنج هست 
فقط فقط 
رفع میکنه کل مشکل رو 
یه محلول آلمانی پولیش هست که شرکت آباد بنیان پارس داره.
اون اوکیش می کنه

با جلاسنج به راحتی پاک شد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی